Algorytmy wyszukiwarek ulegają ciągłym zmianom biorąc pod uwagę tysiące czynników wpływających na końcowy efekt pozycjonowania serwisu. Jednak najważniejszą grupą są parametry „on site”, czyli to jak strona jest skonstruowana i jak prezentowane są na niej treści.

Nawet najlepsze, unikalne treści nie zostaną dobrze wypozycjonowane jeśli strona nie będzie prawidłowo zoptymalizowana pod względem SEO. Ze względu na ciągle zmiany w technologii budowania stron oraz w algorytmach wyszukujących optymalizacja on-site SEO stanowi dziś najważniejszą część działań służących pozycjonowaniu oryginalnych treści serwisu. I odwrotnie: inwestycje w tworzenie treści i budowanie linków zewnętrznych do serwisu, który nie jest zoptymalizowany pod względem SEO są nieefektywnym wykorzystywaniem środków.

Mając na uwadze olbrzymią i wzrastającą wagę optymalizacji serwisu pod kątem wyszukiwarek przeprowadzamy Audyt SEO.

Zakres audytu zawiera m.in.:

  • walidację poprawności kodu,
  • poprawność wyświetlania serwisu na urządzeniach mobilnych,
  • poprawność tytułów, meta danych, znaczników, długości opisów
  • dystrybucję treści na kluczowych stronach, zdjęcia i ich opisy
  • linkowanie wewnętrzne, poprawność przekierowań, przyjazne adresy URL, mapa strony

Efektem audytu SEO, jest Raport z audytu SEO zawierający m.in.:

  • rekomendacje dot. zmian w kodzie strony
  • rekomendacje dot. zmian w ustawieniach serwera
  • rekomendacje dot. zmian w zakresie obsługi strony przez urządzenia mobilne
  • rekomendacje dot. treści, linkowań, znaczników, opisów, adresów URL, mapy strony


Audyt SEO jest usługą jednorazową, nie jest opłacany miesięcznie, czy ryczałtowo. Odpłatność jest jednorazowa. Cena uzależniona jest od wielkości serwisu, przykładowo:

Audyt małej strony www (tzw. strony wizytówki, prostego bloga) – ok. 500 pln netto

Audyt średniego serwisu (sklepy internetowe, portale,  serwisy społecznościowe) – ok. 1 200 pln netto

Audyt dużego serwisu – od 1 600 pln netto 

Skontaktuj się z nami by dowiedzieć się więcej!